ارسال پاسخ

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3377

pvc-asso.ir

فیلتراسیون مذاب برای  PVC بازیافتی

تامین کنندگان تجهیزات تصفیه مذاب همواره به دنبال پیشرفت مستمر در توسعه نوآورانه و راه حل های موثرتر برای پاک سازی جریان های ذوب پلاستیک های صنعتی و پس از مصرف، حاوی سطوح بالای آلودگی هستند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

یکی از آخرین تحولات در  شرکت fimic، فناوری فیلتراسیون برای بازیافت  PVCسخت و انعطاف پذیر است. این یک موفقیت بزرگ است زیرا تاکنون هیچ فناوری تصفیه مداومی قادر به بازیافت مداوم و بدون وقفه ضایعات  PVC نبوده است. فیلتراسیون در شرکت های بازیافت پی وی سی یا  به صورت تعویض صفحه متحرک است و یا تعویض مداوم مش. اما با توجه به اینکه  PVC پلیمری  بسیار حساس است، با  افزایش زمان اقامت، به راحتی تخریب می شود.

 

با استفاده از فناوری فیلتراسیون  PVC شرکت FIMIC،  هیچ گونه تخریبی در مرحله فیلتراسیون ذوب رخ نمی دهد.چرا که این شرکت برای دستیابی به این هدف، از تکنولوژی فیلتر مذاب RAS ( خود تمیز کننده اتوماتیک ) استفاده کرده است که شامل سخت کاری روی قطعات فیلتر برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر خوردگی است. برخی از اجزای داخلی اصلاح شده اند تا جریان ذوب بالاتری را قادر سازند.

 

 قبل از نصب، این فیلترها به مدت دو سال مورد آزمایش قرار گرفتند.FIMIC اخیرا یک فیلتر مذاب برای یک شرکت آلمانی نصب کرده است که بازیافت  PVC انعطاف پذیر را از شیلنگ باغبانی انجام می دهد. این فیلتر شامل فیلتراسیون لیزری 150 میکرونی است که جایگزین فیلتر مش 400 میکرونی روی سیستم های فیلتراسیون قبلی شده است. علاوه بر این، نصب فیلتر RAS400-PVC فواصل زمان تغییر صفحه را از 15 دقیقه به 4 روز  در یک خط پردازش افزایش می دهد و نهایتا ظرفیت خروجی تا 450-500 کیلوگرم در ساعت افزایش می یابد.

 

بدیهی است که با این فناوری اپراتور می تواند وقت خود را بیشتر به مدیریت تولید  اختصاص دهد به جای اینکه صفحه را چندین بار در ساعت تعویض کند.

آخرین نسخه از طراحی RAS  که  فیلتر لیزری تصفیه مداوم را برای پردازش  PVC ارائه می دهد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد